top of page

טיפים כלליים


מערכת ה-homeassistant היא מערכת קוד פתוח המאפשרת לכל אחד ואחד מאיתנו לשפר, להוסיף, ולמעשה לקסטם לפי ראות עיניו.

לחלק מאיתנו זה קל ולחלק מאיתנו זה קשה. על מנת לבצע זאת בצורה קלה יותר ישנם כלים נוחים ברשת על מנת שהעבודה שלנו תהיה נוחה יותר.

האתר הראשון שברצוני להכיר לכם הוא YAML Lint - אתר זה מאפשר להעביר את הקוד ולבדוק האם הקוד שלכם מיושר נכון וללא רווחים מיותרים. במידה והקוד איננו בהתאם לדרישות, נקבל הודעה שיש בעיה ואף האתר יצביע על המיקום של התקלה.

האתר השני שברצוני להכיר לכם הוא paste.ofcode.org - אתר זה הוא כלי מאוד נוח המאפשר לכל אחד מאיתנו להעביר קוד לפלוני אלמוני במטרה שיאפשר לו להשתמש בו לצרכיו האישיים או מעבר. לאחר הוספת הקוד מתקבל קישור שאותו יש להעביר לנמען. יתרון נוסף של הקישור המתקבל, הצד השני יכול לערוך את הקוד שהתקבל מהקישור ע״י לחיצה על האייקון של העיפרון מצידו הימני העליון של הקישור לשפר ולבצע את השינויים הנחוצים לשמור, ולשלוח שוב לאותו האחד שביקש שתסדרו לו את הקוד.

האתר השלישי שברצוני להכיר לכם הוא prettify-yaml - אתר זה יאפשר לכם לבצע רווחים נכונים בהתאם לדרישות. לאחר הוספת הקוד לחצו על החלק התחתון ״spaces per yaml depth level״ ותוכלו לקבוע את הרווחים הנכונים - הרווח המומלץ לצורך תקינות הקוד.

האתר הרביעי שברצוני להכיר לכם הוא validate-yaml - אתר זה מבית קודמו של האתר השלישי, יאפשר לכם לבדוק את תקינות הקוד - הוסיפו את הקוד והאתר יצביע היכן יש שגיאה בהתאם לקוד. היתרון של אתר זה שהוא יצביע על המיקום הבעייתי ובכך יחסוך לכם את החיפוש.

הכלים שסופקו פה יאפשרו לכם להמשיך לקסטם את homeassistant, במקום לשבור את הראש שעות בגלל רווח מיותר כזה או אחר, וכמובן לשתף את הקוד עם חברים

1,408 צפיות
Featured Posts
פרסומים אחרונים
ארכיון
חפש לפי תגיות
עקוב אחרינו
  • Facebook Basic Square
bottom of page